מנוע חיפוש שפת הגוף

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שפת גוף

שפת גוף נחשבת לשפת העתיקה ביותר בעולם. למעשה, הרבה לפני שהתחלנו לתקשר באמצעות תקשורת מילולית, היינו מבטאים את הרגשות הורצונות שלנו באמצעות הגוף שלנו. לא מדובר על תיאוריה, אלא על עובדה של החיים: אנחנו משתמשים בשפת גוף מהרגע הראשון שיצאנו מהרחם ועד ליומנו האחרון.

שפת גוף הינה שפה עשירה המכילה בתוכה: תנועות גוף, שפת הסימנים, תנועות צוואר וראש, תקשורת בין אישית ועוד. חשוב להבין את שפת הגוף שלנו, על מנת שנוכל לפענח אותה ולהכירה לעומק.

ידע בשפת גוף יכול לעזור לנו בדייטים עם בחורות, ראיונות עבודה, מול הילדים שלנו ואפילו כדי לעשות רושם ראשוני חיובי על זרים. באמצעות שפת גוף אנחנו מבטאים כלפי חוץ את ההרגשה שלנו. אם אנחנו נבוכים, מהססים, בטוחים ולמעשה כל רגש אחר שאנחנו מרגישים, אנחנו נשדר אותו באמצעות שפת הגוף שלנו.

תנועות הגוף שלנו, כמו למשל תנועות ראש וצוואר, מתאימות את עצמן להלך הרוח וחשוב שנבין אותן ונכיר אותן לעומק. שפת גוף מכילה בתוכה גם שפת סימנים ותקשורת בין אישית, ואם אנחנו רוצים לשדרג את איכות החיים שלנו במידה ניכרת, חשוב שנבין את משמעותן ואת הדרכים השונות באמצעותן הן באות לידי ביטויי בחיי היום יום שלנו.

ככל שתקראו יותר ספרים בנושא של שפת גוף, תעמיקו את הידע שלכם בנושא ותביעו סקרנות רבה יותר ללמוד, כך יהיה לכם קל יותר להבין את השפה המדהימה והמסתורית הזאת.

מכנה משותף

מרחק בין זרים ודרכי התקרבות

באמצעות מכנה משותף ניתן ליצור צמצום מרחק בין זרים ואפשרות שיחה בין אנשים. תחום העניין יכול להיות פריט במוזיאון, סרט חדש שמוקרן, לוח מודעות, צפייה באקווריום בחנות

קרא עוד »
לחישה באוזן

לחישה באוזן

לחישה באוזן יוצרת קירבת גוף בין אנשים שונים, בין אם רוצים בכך ובין אם לא. לעתים קרובות ניתן להבין מקירבה זו משיכה פוטנציאלית בינו ובינה. בתמונה

קרא עוד »
שפת גוף

בחינת המין השני

מבט סריקה, עם העיניים מלמעלה למטה ולהפך. מבטי הסריקה נפוצים אצל גברים ונשים כאחד, ומטרתם הינה לבדוק את האובייקטבצורה אינטימית ולעתים פולשני. ממש כמו מעין סריקת

קרא עוד »
קירוב אצבעות

קירוב או הצמדת קצות האצבעות

אתם נמצאים בדייט והבחורה שיושבת מולכםמקרבת או מצמידה את קצות אצבעות הידים, אז כדאי שתדעו שהיא אמנם מקשיבה לכם הקשבה פעילה, יחד עם זאת יש בה מידת מה של ביקורתיות כלפיכם.

קרא עוד »
שילוב ידיים

נעילת אצבעות

תנועת נעילה של אצבעות ושילוב ידיים בצורה המוצגת בתמונה זו משמשת בעיקר במקרים של ספקנות מסוימת בנאמר ועמדה הגנתית ושיפוטית למתרחש.

קרא עוד »
לחיצת יד של ג'נטלמן

לחיצת יד של ג’נטלמן

לחיצת ידשל ג’נטלמן \ אביר האצילי זו אותה לחיצת יד מהסרטים המשדרת כבוד של הגבר כלפי האישה.לעתים הגבר הג’נטלמני גם יוסיף נשיקה ליד של הבחורה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן