מנוע חיפוש שפת הגוף

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שיפור קריאת שפת גוף בשיטת NLP

שפת גוף היא חלק חשוב ובלתי נפרד מהתקשורת הבינאישית שלנו. למעשה, מרבית התקשורת שלנו מתבצעת ללא מילים בכלל. לשפת הגוף יש כוח רב להעביר מסרים, חלקם רצוניים וחלקם מסגירים רגשות שלא היינו רוצים להביע. ניתן לנצל את הגוף שלנו ולהשתמש בו על מנת להשיג את מה שאנו רוצים, לקרוא אנשים ולהעביר מסרים ביתר יעילות.

שיפור קריאת שפת גוף של אנשים על פי שיטת ה- NLP

ניתן לקרוא אנשים על פי שפת הגוף שלהם. מרבית התנועות שמאפשרות לנו הצצה לנפשו של האדם היושב מולנו הן תנועות לא רצוניות וכאלה שהאדם לא שם לב אליהן כלל. לפניכם כמה דרכים לקריאת שפת גוף על פי טכניקות NLP:

על פי המבט של האדם ניתן לא רק לראות שהוא חושב אלא גם להבין כיצד הוא חושב. לדוגמא: אדם המביט מעלה בזמן שיחה, נזכר בפרטים כלשהם ומצייר בדמיונו תמונה חזותית. מבט כלפי מטה מסגיר תחושה של כניעה ואילו מבט לצד שמאל מראה שהאדם נזכר בצליל כלשהו אותו הוא שמע. אם האדם לא שומר על קשר עין ומנתק אותו לעתים תכופות, ניתן להסיק שהמבט שלכם מאיים עליו, היות ומבט ממושך וממוקד עלול להתפרש כאיום. על ידי תשומת לב נכונה, תוכלו לעקוב אחרי המבטים של בן שיחתכם ולקרוא לעומק את דפוסי החשיבה שלו ומצבו הנפשי בעת השיחה.

שימוש ב NLP לשיפור שפת הגוף שלנו

שפת הגוף היא כלי חשוב בכל מערכת יחסים ולכן כדאי לוודא שאתם משתמשים בה נכונה על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. לפניכם טיפים לשיפור שפת הגוף:

לא להזעיף פנים – בעת שיחה היו קשובים לשפת הגוף שלכם והימנעו מהבעות פנים לא רצויות. אנשים נוטים להזעיף פנים, לקמט את המצח ואת הפה כאשר אינם מרוצים. אם אתם לא מעוניינים ליצור רושם רע ולהסגיר רגשות שליליים. שימו לב לשפת הפנים שלכם.

תנועות מראה – אנשים המחקים את תנועותיהם של בני שיחתם עושים זאת ללא ידיעתם כאשר הם שקועים בשיחה ונמצאים תחת השפעתו של יוזם התנועות. ניתן להשתמש בכלי זה ולחקות תנועות מסוימות של בן השיחה. בנוסף ניתן לקרוא את שפת הגוף של כל אדם ולהביו מתי הוא קשוב לכם ומתי יש לכם הזדמנות להשפיע עליו.

שימוש בידיים – כדי להעביר מסר חזק יותר ומשכנע יותר, אפשר ואפילו מומלץ להשתמש בידיים. נפנוף בידיים מושך תומת לב ומדגיש את תוכן הדברים שלכם. שימוש בידיים הוא כלי חשוב לשכנוע אנשים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על שימוש בשפת הגוף וקריאת שפת גוף, ניתן למצוא חומר רב על שיטות NLP  שונות המלמדות את הנושא או אפילו להירשם לקורס NLP  שיעשיר את עולמכם ויפתח בפניכם את הסודות הקטנים של שפת הגוף.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן