מנוע חיפוש שפת הגוף

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

שפת הגוף של אנשי מכירות

שפת גוף היא למעשה מכלול של תנועות, הבעות ותנוחות גופניות אשר נעשות באופן לא מודע, ומשקפות את הרגשות והתחושות של האדם אשר עושה אותן. למעשה, שפת גוף לרוב נחשבת כתהליך אינסטינקטיבי לא רצוני, הנעשה באופן לא מודע. אולם, לעיתים שפת הגוף יכולה להיות רצונית ומודעת על מנת להעביר תחושה מסוימת או מסר מסוים, כמו שפת הגוף של אנשי מכירה. למעשה, שפת הגוף היא חלק בלתי נפרד מהתקשורת האנושית, והא מתבצעת בכל מפגש בין בני אדם, אולם לעיתים היא הופכת מוחצנת באופן מודע על מנת לגרום לאדם השני תחושה של אמון, מוסריות, קלילות ואף להעביר רגשות של כעס או חרדה. רובנו בעת השיח עם בן אדם אחר מתמקדים בתוכן של השיח עצמו, ולא שמים לב לשפת הגוף הנלווית, אולם להבעות ולתנועות הנלווים יש חשיבות רבה בהתנהלות השיחה, ולעיתים המסרים החשובים ביותר עוברים דווקא בדרך זו.

שפת הגוף של אנשי מכירההכללים

שפת הגוף של אנשי מכירה חשובה ביותר על מנת ליצור נוחות מרבית בקרב הלקוח, ועל מנת לגרום לו לסמוך על המוכר ועל הידע שלו, ולרכוש את המוצר. אם אתם עוסקים במכירות ומעוניינים להגדיל את הרווחים באמצעות שפת הגוף מומלץ שתעקבו אחר הדגשים הבאים:

  • קשר עין: מומלץ מאוד תמיד לשמור על קשר עין עם הקונה תוך כדי השיחה. בהייה במקומות אחרים או שיטוט עם המבט בחלל החדר מצביעה על חוסר ביטחון, מה שעשוי לגרום ללקוח לפקפק.
  • תשומת לב ללקוח: חשוב מאוד לשים לב גם לשפת הגוף של הלקוח. אם שפת הגוף שלו מראה כי הוא איבד עניין, חשוב מאוד לנסות ולהחזיר את העניין לשיחה באמצעים שונים על מנת שלא לאבד את המכירה.
  • טון הדיבור: מומלץ מאוד לשנות את טון הדיבור וגם את הקצב, ולא לנהל דו שיח מונוטוני ומשעמם. כך, תוכלו לשדר לקוח התלהבות, ולהדגיש בפניו את הדברים החשובים.
  • מרחב אישי: לבסוף, מומלץ מאוד לנסות ולשמור על המרחב האישי של הלקוח, על מנת שירגיש בנוח, אך גם לא להתרחק יותר מידי, על מנת שלא לגרום לו להרגיש מנוכר.

כיצד להצליח במכירות בחו״ל באמצעות שפת גוף  

שפת הגוף של אנשי מכירה מסייעת מאוד לחברה צעירים אשר בוחרים ללכת ולנסות את מזלם בעבודה בחו״ל. כידוע, תנאי ההעסקה בחו״ל הם אולי קשים, אך המשכורות משתלמות פי כמה וכמה מהמשכורות המוצעות לצעירים כאן בארץ. העבודה המרכזית בה הרוב הגדול של הצעירים מתרכז היא עבודה מכירתית בעגלות בקניונים השונים. שפת גוף נכונה, והקפדה על ביטחון עצמי גבוה היא המפתח להצלחה במכירה. אמירת המשפטים הנכונים, בקיאות בפרטים ושילוב של התלהבות במידה, הם אלו אשר יכולים לגרום למכירה להתבצע. כל אלו הם פרמטרים נרכשים, ועם קצת תרגול ומעט הבנה ניתן להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן